#ActivitățiDeVară

🌂Și ce dacă plouă?
💡Continuăm să învățăm și să ne dezvoltăm competențele antreprenoriale, cu o cană de ceai langă noi de această dată, pentru a fi în ton cu vremea.
După ce am văzut care sunt pașii pe care trebuie să îi urmăm la înființarea unei firme, din punct de vedere legal, învățăm despre product – market fit.
Ce înseamnă concret product-market fit?

Product-market fit exprimă momentul în care startup-ul este optimizat, a eliminat diferite dileme cu privire la modul în care poate funcționa în raport cu piața sa și poate deveni sustenabil. Este considerat gradul în care un produs satisface o cerere puternică a pieței, ceea ce înseamnă că produsul este utilizat, apreciat și plătit de o anumită clasă de clienți, care este și piața potrivită pentru acel produs.

De ce este important? Pentru că îți arată faptul că produsul tău este viabil, că ai o piață pentru el și că merită să investești mai departe.

Cei de la Startarium au pregătit un modul pe această temă, vezi aici despre ce e vorba.