#ActivitățiDeVară

Modul în care îți promovezi produsul / serviciul poate face diferența între succesul și eșecul afacerii tale. Povestea brandului tău trebuie să fie autentică și să inspire.

Brandul tău are nevoie de o poveste pentru a deveni din ce în ce mai cunoscut și apreciat. Nu este vorba despre o poveste inventată sau cuvinte măiestrite, special alese pentru a lua ochii publicului. Povestea brandului tău este povestea ta de viață, este ce ai înțeles tu din ce ți s-a întâmplat și cum ți-ai propus tu să faci din această lume o lume mai bună.

Poate vrei să le creezi oamenilor experiențe mai bune: să-i îmbraci mai bine, să-i hrănești mai bine, să-i distrezi mai bine, să-i plimbi prin Cosmos… cu alte cuvinte să le oferi mai multă valoarea pentru o sumă de bani pe care ar fi putut-o da în altă parte, pentru un produs sau un serviciu similar.

 

🗣️Exemple de stiluri de comunicare (brand voice):

🔹Prietenos, cald, pasional (aceste branduri transmit în principal dorința de aventură, de a schimba lumea în bine, de-a te simți cool în pielea ta, de a fi tu însuți, de a scăpa de prejudecăți și a trăi la maxim viața): uite-te la Converse, Nestle, Cărturești, Chio, Oreo, Instagram, Zuzu, Zara, etc

🔹Aprins, viu, dornic să schimbe lumea (aceste branduri țin cu tot dinadinsul să provoace standardele, ordinea lumii în care trăim, să impună o schimbare, să transforme trecutul): Apple are ca și motto provocarea status-quo-ului și a facut-o cu brio, Google, Coca-Cola, Harley Davidson, Disnay, Virgin, Tesla, Uber, Amazon, Netflix etc.

🔹Autentic (aceste branduri se lasă descoperite, te invită cu onestitate și sinceritate să le testezi, să le simți): Gerovital, PNK Casual, Luca, Pegas, Musette, Mobexpert, Ivatherm, Gusturi Românești și multe altele.

👉🏻Parcurge modulul pregătit de către cei de la Startarium aici.

 

Surse: Startarium, Remarked – digital marketing agency