Workshop de pretotyping   3.11.2021 // 10.11.2021 // 17.11.2021


Știați că sub 5% din ideile de produse ajung să aibă succes? Cum ajungem să punem mâna pe una din aceste idei? Statistic vorbind ca să avem șanse de reușită trebuie să testăm minim 20 de idei. Aveți resurse financiare și de timp pentru a testa sute de idei?

 

„Fail fast” – cu cât eșuăm mai repede cu atât putem trece mai repede la a testa o noua idee – este ceea ce au învățat și cursanții noștri de la workshopul de pretotyping, care s-a desfășurat sub forma a 3 module, începând cu data de 3 noiembrie. Workshop-ul s-a desfășurat exclusiv online, prin platforma audio-video Zoom, iar participanții vor primi certificate de participare.

Ieri, 17 noiembrie, a avut loc și ultimul modul al workshop-ului. Le mulțumim tuturor participanților pentru interesul acordat acestui program, dar și trainerilor Silviu Vert și Valentin Niță, pentru toate informațiile pe care le-au împărtășit cu studenții.

Silviu Vert este șef de lucrări în cadrul Departamentului de Comunicații al Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale la UPT. Silviu îți va spune care sunt ultimele trenduri în tehnologie și îl vei găsi implicat în evenimente de antreprenoriat din comunitate, cum ar fi Innovation Labs.

Valentin Niță este șef de lucrări în cadrul Departamentului de Comunicații al Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale la UPT. Valentin vă va învăța că a eșua este calea spre succes. Punct și de la capăt. Testăm idei, eșuăm și în final descoperim diamantul.

Au fost 3 sesiuni interactive și interesante, de la care participanții au plecat cu multe informații utile.

Am dat startul acestui workshop pe data de 3 noiembrie cu primul modul, în cadrul căruia cei doi traineri le-au prezentat studenților metodele de testare.

În contextul actual, comunicarea se desfășoară preponderent online și tot focus-ul este pe digital, iar modulul 2, din 10 noiembrie, a fost despre acestea. Mai exact despre promovarea pe Facebook și crearea unui landing page, cursanții învățând cum se realizează ele. Tot în cadrul acestei sesiuni, participanții au început să își definească ideile de afaceri, pregătindu-se astfel și pentru testarea lor.

Modulul 3, din 17 noiembrie, a fost despre practică, adică despre testarea ideilor. Pe parcursul său, participanții au avut ocazia de a-și rafina ideile și de a face o testare reală pe una dintre acestea. Ideile care se validează vor fi ulterior promovate și în cadrul programului Innovation Labs.

 


„Failure is not only an option, it’s the most likely scenario. Wrong way to think: If we build it, they will come. Right way to think: If we build it, will they come?” – Alberto Savoia

Vă așteptăm cu drag și la următoarele evenimente marca #InoHubUPT.

Echipa InoHubUPT.