6. Promovarea afacerii

Sfaturi și metode eficiente de promovare a afacerii tale. 

  1. Creați și verificați profilul de companie Google

Profilul de companie Google este ceea ce permite companiei dvs. să apară în rezultatele Google Maps, în secțiunea locală a rezultatelor căutării Google și, de asemenea, când cineva tastează numele și locația companiei – partea dreaptă Panoul de cunoștințe în rezultatele căutării.

Cheia utilizării profilului dvs. de companie pentru a vă promova afacerea este să verificați calitatea de proprietar al înregistrării prin contul dvs. gratuit Compania mea pe Google. După ce dețineți proprietatea, vă puteți optimiza înregistrarea pentru a apărea mai sus în rezultate.

 

  1. Creați un website profesional

Site-ul web este cartea dvs. de vizită pentru clienții actuali și potențiali. Chiar dacă aceștia te găsesc pe rețelele de socializare sau pe Google, vor dori să va acceseze site-ul și, la fel ca înregistrarea companiei pe Google, servește pentru a va promova online afacerea în permanență. Un site web bun nu servește doar ca instrument de promovare în sine – spune povestea afacerii dvs. și ceea ce oferiți, oferă informații de contact și reflectă personalitatea brand-ului și caracteristicile distinctive – dar este, de asemenea, esențial pentru măsurarea și îmbunătățirea succesului celorlalte strategii de marketing.

De exemplu, atunci când difuzați anunțuri, aveți nevoie de pagini de destinație (landing page), care sunt disponibile pe site-ul dvs. web. Când postați informații utile pe rețelele de socializare, acestea ar trebui să se conecteze la pagina de pornire de pe site-ul web.

Cu toate canalele de marketing, puteți utiliza analize pentru a vedea care sunt strategiile care funcționează cel mai bine și pentru a obține informații despre publicul dvs.

Deși există soluții complet gratuite pentru a obține un site web pentru afacerea dvs., aproape inevitabil va trebui să treceți la o formă de site web plătit, dacă sunteți serios în ceea ce privește promovarea afacerii dvs.

 

  1. Implementați SEO (Optimizarea Motoarelor de Căutare)

SEO este un set de practici care aliniază website-ul tau cu algoritmul de clasare Google. Deoarece acest algoritm evolueaza constant folosind învățarea automată și date despre comportamentul utilizatorilor pentru a produce rezultate cât mai precise și de calitate, optimizarea SEO este într-adevăr optimizarea pentru utilizatori – în special pentru cei care caută ceea ce aveți de oferit.

Tacticile SEO pentru promovarea afacerii tale includ:

  • Adăugarea de cuvinte cheie relevante (bazate pe industrie și locație) pe anumite pagini de pe site-ul tau web.
  • Producerea de conținut original, de înaltă calitate în mod regulat, cu imagini etichetate.
  • Menținerea vitezei mari de încărcare a paginii.

 

  1. 4. Obtineți recenzii online de la clienți

Deoarece recenziile sunt atât de importante pentru întreprinderile mici și locale, merită propria lor secțiune. Recomandarea verbala este una dintre, probabil, cele mai puternice moduri de a vă promova afacerea către persoanele potrivite. Recenziile de pe propriul site web sunt excelente, dar recenziile de pe platformele oficiale precum Google, Facebook și Yelp sunt chiar mai bune. Aceste site-uri web iti pot spori expunerea și, deoarece au măsuri pentru a preveni recenziile false sau spam-ul, oamenii au încredere în recenziile de aici mai mult decât oriunde altundeva. 

 

  1. Monitorizați și răspundeți la recenzii 

Multe directoare online permit oricui să adauge o listare, așa că, chiar dacă nu v-ați listat compania, este posibil să fie acolo, colectând recenzii. Asigurați-vă că va revendicați listarile ori de câte ori este posibil și monitorizați frecvent aceste site-uri. În acest fel, puteți răspunde la recenzii – este un alt mod excelent de a vă promova afacerea.

Nu numai că poti rezolva (și chiar inversa) recenziile negative, dar modul în care raspunzi la recenzii (pozitive și negative) poate dezvălui valorile brand-ului tau și le poate oferi clienților potențiali o idee despre cum este să faca afaceri cu tine.

 

  1. Prioritizați Facebook

Facebook este una dintre cele mai mari rețele de socializare online și poate fi o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții existenți și de a ajunge la clienți noi.

Promovarea afacerii tale pe Facebook poate varia substanțial în funcție de industria ta, dar iată câteva elemente de bază:

  • Creează o pagină de afaceri Facebook cu informațiile tale de contact și un CTA.
  • Foloseste evenimentele Facebook pentru a promova și a maximiza participarea la evenimentele tale
  • Rulează sesiuni live pe Facebook

 

  1. Conectați-vă și contribuiți pe LinkedIn

LinkedIn a devenit mai mult decât un simplu loc unde să-ți postezi CV-ul online. Este, de asemenea, un loc în care să te alături discuțiilor de grup, să te conectezi cu potențiali clienți sau să formezi noi parteneriate.

Potențialii clienți iti pot vizita profilul personal sau profilul companiei înainte de a face afaceri cu tine pentru a afla câți angajați ai și pentru a obține mai multe informații despre contextul personalului companiei.

De asemenea, iti poti promova afacerea indirect pe LinkedIn oferind perspective în discuțiile de grup și / sau oferind linkuri către conținutul relevant de pe site-ul tau web. Asigura-te că nu iti promovezi întotdeauna propriul conținut.

 

  1. Conectați-vă cu publicul țintă pe Instagram 

Cu diversele sale formate de postare (imagini permanente, povești de scurtă durată, serii IGTV, sesiuni live, povești importante și multe altele), există o varietate de moduri de a folosi Instagram pentru a-ti implica publicul și a-ti promova afacerea. Pe Instagram poți să:

  • Promovezi vânzările și ofertele cu hashtag-uri pentru a extinde acoperirea.
  • Organiza concursuri cu un produs/ serviciu gratuit sau cu reducere pentru a genera un buzz pozitiv (și pentru a obține o listă de clienți potențiali).
  • Oferi sfaturi și tutoriale pentru a ieși în evidență.

 

  1. Interacționează, interacționează, interacționează

Participarea la evenimente locale este o modalitate excelentă de a-ti spori prezența în comunitatea ta. Acest lucru funcționează mai bine pentru unele tipuri de companii decât altele.

Dacă furnizați servicii direct altor companii mici sau consumatori, atunci rețeaua locală va fi mult mai plină de satisfacții decât dacă vindeți produse online, de exemplu. Cu toate acestea, orice tip de rețea ajută, chiar dacă este doar pentru a împărtăși idei și inspirație cu alți proprietari de afaceri.

 

  1. Promovează afacerea local și offline

Ziarele, revistele, radioul și chiar televiziunea sunt alte locuri tradiționale pentru a vă promova afacerea. Dacă vă gândiți să vă promovați afacerea prin anunțuri tipărite sau prin oricare dintre aceste strategii offline, cheia este să vă asigurați că urmăriți totul, astfel încât să puteți cunoaște eficiența.

 

Articol preluat de pe https://pronexus.ro