Activități de vară: Marketing și vânzări
#ActivitățiDeVară Modul în care îți promovezi produsul / serviciul poate face diferența între succesul și eșecul afacerii tale. Povestea brandului tău trebuie să fie autentică și să inspire. Brandul tău are nevoie de o poveste pentru a deveni din ce în ce mai cunoscut și apreciat. Nu este vorba despre o poveste inventată sau cuvinte măiestrite, special alese pentru a lua ochii publicului. Povestea brandului tău este povestea ta de viață, este ce ai înțeles tu din ce ți s-a întâmplat și cum ți-ai propus tu să faci din această lume o lume mai bună. Poate vrei să le creezi [...]
Lectura de weekend: Cele 3 reguli
📘𝐋𝐞𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐞𝐧𝐝: Cele trei reguli ________________ „În Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricărei companii care vrea să ajungă la rezultate de top și o combinație perfectă de studii de caz și analize amănunțite de date – cei doi autori încearcă să răspundă la aceste întrebări. Michael E. Raynor și Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit să identifice companiile cu rezultate excepţionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor și Ahmed au selectat un eșantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat în amănunt. Astfel au descoperit că, atunci [...]
Ai auzit de crowdfunding?
Crowdfunding Acesta poate fi un instrument util prin care poți aduna capital prin intermediul familiei, prietenilor sau diverșilor investitori interesați pentru a-ți lansa sau dezvolta business-ul. Practic, trebuie să construiești o campanie prin care să îți prezinți ideea de afaceri într-un mod cât mai autentic. Susținătorii pot participa la strângerea de fonduri plasând sume care încep de la 1$ / 1€ și pot ajunge la zeci de mii de dolari / euro. Și aceste tipuri de campanii pot îmbrăca mai multe forme. În schimbul banilor, ei vor primi o recompensă, fie că e vorba de acțiuni din compania ta sau [...]
Lectura de weekend: Hopul
📘𝐋𝐞𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐞𝐧𝐝: Hopul ______________ „ Fiecare proiect nou, loc de muncă, hobby sau companie încep prin a fi distractive, dar, la un moment dat, devin foarte grele și nu mai sunt deloc amuzante. Apare un obstacol temporar, care va deveni mai ușor de depășit dacă insiști – Hopul. Învingătorii optează pentru Hop. Ei realizează că recompensa este cu atât mai mare cu cât bariera care le stă în cale este mai înaltă. Dacă poți să depășești această stare, Hopul, și să devii cel mai bun, vei avea parte de profituri, glorie și securitate pe termen lung.” Vezi cartea aici.
Și ce dacă plouă? Continuăm să ne dezvoltăm competențele antreprenoriale!
#ActivitățiDeVară Și ce dacă plouă? Continuăm să învățăm și să ne dezvoltăm competențele antreprenoriale, cu o cană de ceai langă noi de această dată, pentru a fi în ton cu vremea. După ce am văzut care sunt pașii pe care trebuie să îi urmăm la înființarea unei firme, din punct de vedere legal, învățăm despre product - market fit. Ce înseamnă concret product-market fit? Product-market fit exprimă momentul în care startup-ul este optimizat, a eliminat diferite dileme cu privire la modul în care poate funcționa în raport cu piața sa și poate deveni sustenabil. Este considerat gradul în care un produs [...]
Activități de vară cu InoHub UPT
Acum că a venit vara, iar de pe agenda ta lipsesc orele lungi de curs, seminariile, parțialele și examenele din sesiune, noi îți propunem să continui să te dezvolți printr-o serie de activități, care să te ajute să îți consolidezi cunoștințele antreprenoriale acumulate până acum. Învață în ritmul tău, fie că ești la mare, pe șezlong sau la cabana de la munte. Caracterul permanent al educației scoate în evidență faptul că aceasta se manifestă pe tot parcursul vieții noastre. Educația este importantă atât pentru dezvoltarea noastră profesională, cât și pentru cea personală. Așadar, tu ce planuri ai vara asta? 𝐊𝐞𝐞𝐩 [...]